Let me hear
讓我聽見

 

They think that they'll see flowers If only they give water
人們認為只要澆水,就一定會開花
But the harvest season's over
但是收成的季節已經結束
The time has past
時間已經過了

Here in the dark I'm sittin'
我在黑暗中坐著
The answer that soon I'm gettin'
馬上就有了答案
How do I know where it comes from?
我不知道答案從哪來的
Just wanna feel safe with you
我只想和你一起留在安全的地方

 

 *
 *Now let me hear your voice
 現在讓我聽聽你的聲音
 Just for once
 只要一次就好

 'Cause you've mixed all my bits
 因為你已打亂我的思緒
 You grabbed all my soul
 你擄獲我的靈魂
 You 've taken everything over
 你佔據我全身

 Now let me hear your voice
 現在讓我聽你的聲音
 Just for once
 只要一次就好

 You know
 你知道
 you can make me smile
 你可以使我笑
 You can make me cry
 也可以使我哭
 And take me out from these nights of...
 Longing
 把我從渴望中帶出來


You know how long I've waited
你知道我等多久了嗎
I wonder what has faded
我不知道什麼不見了
The color of those petals just trod in mud
那些花瓣都被在爛泥裡

Give your hand, can you feel now
給我你的手,感覺到了嗎
Close your eyes, then you'll reach out
閉上妳的眼睛,你就可摸到
The feeling you have now
你現在所有的感覺
Should be all transformed to...
love
都會化成愛

Repeat *, 〔間奏〕, *

Hear your voice oh *4次
聽聽你心裡的聲音

= - = - =

聖魔之血的歌曲,

雖然我沒看過動畫,但在網路上看到別人說這首歌很好聽,就去搜尋,結果聽了之後真的覺得不錯。

arrow
arrow
    全站熱搜

    snowers 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()