close

Fly Me To The Moon

Fly me to the moon 帶我飛向月球
Let me play among the stars 讓我在繁星之間嬉戲
Let me see what spring is like on Jupiter and Mars 讓我見識木星和火星上的春天是什麼模樣

In other words, hold my hand 換句話說,牽著我的手
In other words, baby kiss me 總而言之,吻我吧!寶貝

Fill my heart with song 讓我的心充滿歌
Let me sing forever more 讓我永遠歌唱
You are all I long for 你是我所有期盼
All I worship and adore 我所有的崇拜與愛慕

In other words, please be true 總而言之,請真心相待
In other words, I love you 總而言之,我愛你

= - = - =

  新世紀福音戰士的片尾曲其中之一 & 宇多田光也翻唱過這首。這首好像是電影的片尾曲(?)被翻唱過很多次的樣子~

arrow
arrow
    全站熱搜

    snowers 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()